Bloggen är TILLBAKA!

Vi tog bort bloggen för någon dag sen, men sedan valde vi att fixa tillbaka den igen. Dock ska vi, precis som vi sa tidigare, inte skriva något mer på novellen. Men jag lovade ju  att bloggen skulle finnas kvar dom som ville läsa novellen igen och allt sånt. Så därför fixade jag en liknande design osv. och la upp alla inlägg igen. Vissa inlägg har bilder och vissa andra inte.. vet inte riktigt varför. Men, men. Alla inlägg finns där i alla fall. Kolla in vårt "Hejdå!"-inlägg här under för att läsa varför vi lägger ner bloggen och mycket annat. Förresten, håll utkik på StoriesByJulia (ni kommer dit om ni klickar på namnet) för där kommer jag inom en ganska snar framtid börja skriva en ny novell utan Cissi.
/Julia & Cissi

Update: Fattar inte varför det vänstra hörnet där uppe är spetsigt.. men strunt samma..

Kommentarer
Postat av: Maja P

Hej! skulle varit väldigt kul ifall du läste min nya One Direction novell & kommenterade vad du tycker om den! :) Kram!

http://bedersen.blogg.se/category/pedersens-noveller.html

2012-04-29 @ 19:02:08
URL: http://bedersen.blogg.se/
Postat av: Miranda

Vad är användarnamnet och lösenordet till din Blogg Julia?

2012-05-05 @ 22:44:32
Postat av: Felicia

Är helt tagen av den här novellen! Underbart.
Kan ni göra ett nytt kapitel snart?
Kramar

2012-07-16 @ 22:57:16
Postat av: Ida

Snälla fortsätt att skirva på novellen, ni har en talang! är helt tagen av novellen, snälla sluta inte!!!!!!!!!!!

2012-08-19 @ 15:32:30
Postat av: johanna

bra , kolla min blogg !

2012-09-21 @ 15:00:19
URL: http://onedirectionmyheart.devote.se
Postat av: Saaaaaara

ååååh, kan ni inte fostsätta på novellen? :]

2012-10-17 @ 18:53:12
Postat av: Anonym

Snälla fler kapitel!!

2013-01-06 @ 20:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0