Hejdå!

Jag och Cissi har nu bestämt oss för att lägga ner novellen, men vi kommer inte ta bort bloggen. För och främst känner vi att vi inte riktigt har tid. Sen är det även en person, nämner inga namn, som har börjar härma oss med sin novell om 1D. Hon stjäl i stort sätt våra idéer utan att ge oss några creds för det (vi skulle uppskatta om du som tar åt dig av detta skulle skriva ett inlägg eller så på din blogg och berätta att du fått dina idéer av oss, tack på förhand!). Det har en liten del till varför vi valt att lägga ner den också.
Men för att det här inlägget inte ska ge för stor besvikelse kan jag meddela att jag ska starta en ny novell. Den kommer kanske likna den här någon gång under novellens gång, men den kommer inte ha killarna i One Direction som huvudpersoner. Dock har jag tänkt att dom ska vara med i en hyfsat stor del i novellen. Och nu antar jag att vi kommer få en massa kommentarer om varför jag skulle hinna ha en egen novell då.. Svaret är detta: När man skriver en novell tillsammans ska det vara så att båda har tid att skriva, läsa igenom, rätta, ändra och allt sådant och det slipper man när man skriver själv. Då kan man välja lite mer när man ska skriva inläggen. Om ni förstår vad jag menar? Min novellblogg heter i alla fall StoriesByJulia, och ni kommer till den om ni klickar på namnet.

Update: Glömde skriva om hur det blir med vinnaren i tävlingen. Eftersom vi då har valt att lägga ner novellen kan ju inte Felicia som vann tävlingen vara med i den här novellen, därför har vi bestämt att hon ska få vara med i novellen jag ska starta. Hon kommer ha samma roll som hon skulle ha här, nämligen Liams flickvän. Om hon vill såklart. Så Felicia: Kommentera gärna det här inlägget om du vill vara med som Liams flickvän i novellen jag ska starta så att jag vet.

Update 2: Tänkte bara lägga till en sak uti novellen jag ska börja. Jag vet inte riktigt när jag publicerar det första kapitlet av den novellen, kanske i veckan eller nästa vecka. Men håll utkik på StoriesByJulia eller kommentera det här inlägget och säg att ni vill ha en kommentar på er blogg/ett mejl när det har publicerats. Glöm inte att skriva in er blogg/e-postadress  då.

Tack för den (underbara och korta) tiden vi fått ha med er. Kramar från Julia och Cissi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0